Visst känns det fint att va vid liv, en dag till?

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har varit så himla trött. det har jag varit hela veckan faktisk. Det beror nog på det höga tempot, jag är inte van vid det. Och inte alla människor, och allt buller heller. Jag är nog sensoriskt överstimulerad helt enkelt. Men någon vecka till så har jag nog kommit in i det mer.

Ikväll hade jag tänkt följa med resten av min klass på "pup crawling" i Nothing Hill, men när jag slumrade till i en av tågen i tunnebanan insåg jag att jag inte skulle palla det så jag klev av och tog nästa tåg hem igen och gick in på Sainsburys' och köpte hummus  och morötter. Mums!

Just nu kollar jag på Supernanny. Jag är ensam hemma tror jag, rätt trist men alla andra är nog ute på partaj eller nåt sånt. Jag bestämde mig idag för att föröska bo kvar här åtminstinde under helgen eller en vecka till.

På måndag är jag ledig, det är Bank Holiday och en stor carnival i Nothing Hill. Den är tydligen väldigt känd och folk kommer från hela världen för att delta och se paraden som är den näst störsa i världen efter den i Rio de Janero. Det är en karibisk carneval så den kommer säkert vara väldigt fin att se på med alla färger och så. Jag skulle gärna vilja ta med mig system-kameran och fota men det är tydligen väldigt vanligt med gäng och sprider ut sig i publiken och sen springer rakt igenom den och rycker väskor av folk. Jag kommer inte ihåg vad de kallar det men det hade iallfall ett namn.

Förresten, jag slog pubilkrekord häromdagen med sju besökre. Blondinbella, släng dig i väggen!

Jag har tappa bort min mobil och jag har den på tyst läge så jag kan inte hitta den. Bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0