GNÄLLER FÖR MYCKET

Jag gnäller för mycket, iallfall i förhållande till hur mycket bra jag har i mitt liv.

Jag är glad för att:
  • jag har världens bästa vänner, och att jag kan säga så utan att känna att det inte är sant. Home is where my heart is och just nu är det i Karlstad och Stockholm. Jag älskar dem ogränslöst mycket och vet att de är de bästa människorna jag någonsin kommer träffa. Det finns inga människor som får mig att skratta som dem och heller ingen plats jag känner mig lika hemma på som när jag har dem okring mig.
  • jag har varit tillsammans med min pojkvän i 3,5 år och älskar honom mer och mer för varje dag som går. Jag vet att han skulle göra vad som helst för mig om det gjorde mig lycklig och han är bäst på att få mig att känna mig speciell och bra även fast jag inte alls förtjänar det hälften av gångerna.
  • mina föräldrar ställer upp på mig på sitt eget speciella lilla sätt och faktiskt och börjat acceptera mig för den jag är.


Kommentarer
Postat av: josse

Kanske inte borde skriva detta, men du ska bara veta vilken tur du har. Jag är avundsjuk på dig, ta hand om det du har. Ångest kan förstöra så mycket.

2010-12-15 @ 17:55:20
URL: http://josefliin.blogg.se/
Postat av: Rosa

2010-12-16 @ 10:16:09
URL: http://jacksbrokenheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0