HOME IS WHERE MY HEART IS

I måndags anlände jag till Karlstad efter att ha spenderat en natt hemma hos Rosa och hennes bratboy Johan. På stationen blev jag mött av Emma och Jennifer och några minuter senare rusade Hanna och Malin in på Pressbyrån och kramades lite. Det var fint.
Sen begav vi oss hem till Malin och Hanna, eller Hanna och Malin om man vill det, och bakade pepparkakor, klädde granen, kollade på Vardagshjältar mm. Igår skulle Hanna iväg och ponna så jag och Musifer följde med. När vi kom hem vätade nylagad soppa och bröd som mamma-Malin lagat. Natten spenderade hos the Skogs' and Göransson's och i morse satte jag mig på buss 600 för att återvända till Hagfors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0