2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, åkte utomlands själv, besökte UK och Ungern, skaffade vänner från andra länder mm.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kan inte ens minnas att jag hade något nyårslöfte.
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Hanna fick en liten Börje (:

4. Dog någon som stod dig nära? Min hund.
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike, Ungern, England.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Självkänsla.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte, är inte så bra på att minnas datum.
8. Vad var din största framgång 2010? Lämnde lilla tryggheten i Hagfors och begav mig själv till UK i fyra månader. Fast Hanna kom ju i sex veckor. (:
9. Största misstaget? Orka tänka på det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag skadar mig jämt så det är väl ingen big deal, annars är det väl typ 1000 förkylningar.
11. Bästa köpet? Som vanligt får jag lov att säga festivalbiljett och hela London-vistelsen var såklart väl spenderade pengar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor eller mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina närmaste.
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Jag vet vilken dy hon varit i.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte. När jag tänker på det så var första halvåret jävligt depp men det har säkert varit värre.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit glad, pluggat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Deppat, tyckt synd om mig själv, varit obefogat irriterad på Algot, spenderar mindre pengar.
18. Hur tillbringar du julen? Hade någon form av illusion till för typ 20 minuter sen att det skulle bli mysigt och faktiskt trevligt men sen så bestämde ödet att denna jul skulle bli ovanligt sukky.
19. Blev du kär i år? Var, inte blev.
20. Favoritprogram på TV? Boston Teaparty.
21. Bästa boken du läste i år? Harry Potter böckerna hur tråkigt svar det än är.
22. Största musikaliska upptäckten? Jag vet inte.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar, cheescake.
25. Något du önskade dig men inte fick? En strandvilla på månen.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt som fan och hängde med Malin, Jennifer, Rosa och Algot.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre fel på hjärnan.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Fet.
29. Vad fick dig att må bra? Människor omkring mig, musik, nya erfarenheter.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kungen. Det är rätt inne nu har jag hört.
31. Vem saknade du? Alla när jag var i London.
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, de bästa. Några bra var väl Siri, Amanda, Leandro, Daniela. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0