The day befor Tomorrow.

Imorn bär det av till Arvika! Jag är pirrig som attan och full av förväntand. Camp hårigflint i mitt hjärta.

Idag har jag och Malin shoppat inför festivalen och är som vanligt optimistiska till att vi inte ska köpa egen mat. Mitt mål är att jag ska äta egen lagad mat fram tills på torsdag, wish me luck! Efter handlandet tog värmen över och vi åkte till Beckelvika och badade med min vovve. Pepsi älskar verkligen att bada, hon är som ongera, vägrar promt att gå upp.

Under kvällen har jag packar (jag älskar att packa) och all min packning, till och med alkoholen, ryms i min super bra väska som jag införskaffade på en loppis tidigare i sommar för endast 50 kr! Det enda jag behöver bära är stolen och tältet. Oh yeah! Rosa kom också hit ikväll och jag gjorde henne fin i håret inför det kommande veckan. Intensivt oragen-rött blev det, supersnuggt!

Nu ska jag städa färdigt mitt rum så att mina päron inte ska behöva dö av skam när gubben som ska sätta in mitt handfat kommer. Haha, varje gång jag åkter bort säger de att jag ska få ett handfat till toaletten, och v arje gång jag kommit hem så har det inte funnits något handfat. Säger de kanske bara så för att jag ska städa? Vem vet. Nu får ha det så bra mina icke existerande läsare för det kommer jag ha!

Au revoir

Malin och Pepsi i Beckelvika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0