the phantom of the opera is dead insida my mind

Igår var det Halloween och i England är det en jättestor högtid så i lördags då alla stora partyn var borde jag och Hanna ha tagit del av festligheterna men vi bestämde oss för att stanna hemma istället. Ingen av oss var in a party mood. Istället karvade vi en pumpa, drack en flaksa vodka, sjöng kareoke och lyssnade på phantom of the opera sound-tracket. Allt som allt var det en rolig kväll.

Igår kväll kom det barn och trick or treatade oss. Det enda jag hade att erbjuda var fruktsallad, vilket jag antar inte skulle gå hem hos de godisgiriga-barnen, så jag sa tyvärr och stängde dörren. Jag fick ett trick.. de slängde pumpan i marken så att hela ansiktet ramlade av. Sorglig men också lite coolt. Mitt första Halloween-trick någonsin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0