falling apart at the seams

Dagens irritationsmoment: segt internet pa skolan, fett har,en-som-inte-far-namnas-vid-namn-for-om-gud-faktiskt-finns-och-vill-straffa-mig-sa-kan-denna-manniska-pa-nagot-mirakulost-satt-fa-tag-nu-nummret-till-nagon-av-mina-sex-lasare-ringa-till-han/henne-och-fraga-dem-vad-jag-har-for-blogg-adress-och-ga-in-har-och-fatta-att-jag-pratar-om-henne-trots-att-hon-formodligen-ar-for-puckad-for-att-fatta-hur-man-anvander-en-dator:s tomma ogon och blasta skratt, magont, humorsvagningar, forkylning, folk som klagar pa att Sverige har hoga skatter, regn, fet hud, dalig kondis, ont i huvudet, tatt i nasan, dalig sjalvkansla, stockholmare som inte fattar vad jag sager, vaxthuseffekten, bekvama manniskor, distansforhallande, sexbrist, min sjalvkansla igen, sverigedemokraterna, liten budget, manniskor som idiotforklarar mig for att jag inte ater kott, illamaende, bettskenan, bristningar, maste handla nar vi kommer hem, att jag inte har lamnar skolan trots att jag slutade for 2,5h sen, att jag over huvud taget skriver detta, pormaskar, for lite somn for att manniskor inte fattar att man maste ha en nyckel for att komma in, sjalvdestruktivitet, godissug, hon som ar elak mot Hanna, stor brost, hariga ben, problem med nytt boende, Maud Olofsson, igenisad frysbox, nariga lappar, maste kopa strumpbyxor, mitt tvattmedel ar inte miljovanligt, komplicerat atervinningssystem, obotlig hunger, skitiga naglar, pretantiosa manniskor over huvud taget, att isbjornarna drunknar, folk som tycker jag ar dum i huvudet som sager att USA har vinter samtidigt som oss pga jordaxelns lutning, hon som sa att det finns isbjornar pa Antarktiskt, samma person igen som sa att Antartiskt bestod enbart av is och att det var Artiskt som hade land under sig, munsar som aldrig ger med dig, fula ogonbryn, kass sjalvkansla, varldssvalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0