Fredag

Fredag


Äntligen köpte jag mig en jacka. Den inhandlades på Primark. Billigt (!) och bra, men inte en fredags eftermiddag med alla turister. Förresten, jag älskar min jacka.

På fredag kväll skulle jag ha varit ut med Yasmine och några av hennes kompisar, jag satt och väntade på henne  när hon var iväg och köpte sprit. När hon kom hem 2h senare (!!!) så hade hon träffat nån turk så hon dissade mig (och henne polers) och drog till Brighton. Jahap..
Jag åkte ut och köpte mig en jacks istället och hittade världens underbarast kjol och när jag skulle betala funkade det inte, jag hade inte nog med pengar! Så världens finaste kjol fick inte följa med mig hem! För att sammanfatta det hela: jag trodde att jag hade 1 000 kr på konto med hand typ 300 kr så det var tur att Yasmine dissade mig. Haha!
Senare på kvällen kom Carlos och Leandro hem så jag följde med dem till en pub här omkring, men skulle inte drick eftersom jag var nyfattig, men blev bjuden på varsit glas vin av dem. Det var bara att tacka och ta emot (eller hälla ut det, men det hade varit slöseri på Jesuurin).



Kommentarer
Postat av: Algot

Vad fin du va i den :)

2010-09-14 @ 17:24:44
Postat av: Rosa

Shiet vad snygg! Passar dig jättebra :D

2010-09-15 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0