Oxford

I torsdags åkte jag och Leandro till Oxford. Tölig vacker stad säger jag bara.

A cab.


Ett universitet. Det var så brutalt vackert! Jag tror att det är på dett auniversitet man har spelat in en hel del scener tilll H. Potter- filmern.

"When are we going to eat?" (Jag)
"One." (Leandro med kraftig spansk accent)
"Wheeeen?"
"One!"
"Wheeeeeeen?"
"ONE!"
"I'm asking you; WHEN"
"Yes, one."
"W-H-E-N?"
"O-N-E."
"Oh..."





Matsalen på universitet. Här äter elevern varje dag. Jämt lit finer än Älvstrandens.


Vi klättrade upp i ett uråldrigt torn som var så smalt att det var omöjligt att mötas. Högt och trångt. Huga!


Kommentarer
Postat av: Åsa

gud vad fina du gör alla bilder! och oxford såg jättefint ut.. men vesst ä väl älvstrandens matsal finör än denna? dä där va ju ittna.. haha.

2010-09-27 @ 03:17:55
URL: http://osiita.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka fina kort du tar :) Det ser ut som om du har det ganska bra ^^

2010-09-29 @ 11:52:49
URL: http://unachicasueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0