There is a place I call sorrow

Jag insåg idag att jag har kastat bort så mycket dyrbar tid här; andra veckan var jag hemma hela tiden och mådde kasst för att Bonnie dog, förra veckan sov jag nästan hela tiden för jag hade brutal huvudvärd och var skittrött, under helgen blev jag rå-förkyld så igår var jag hemma och var halvdöd. Idag skulle jag ha gått på museum men jag kände mig så ful så jag åkte hem och tänkte göra joga istället men det skar för jag vrickade foten i tunnelbanan och min roomie var halvdöd i mitt rum på grund av en förkylning. Imorgon ska jag iallfall göra något med Amanda, ute på stan.

Idag har jag varit till den svenska ambassaden och röstat. Jag fick för mig att valet var nästa helg så jag har inte orka bry mig  om att rösta förrens nu. Jag skulle ha röstat igår men jag glömde bort det, och så var ambassaden stängd och idag tänkte jag först att jag inte orkade men jag bestämde mig för att kolla öppentiderna, och tur var det för idag var sista dagen man kunde rösta. Jag var läskigt nära att bli en soffliggare. Scary!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0