It's my life

1. Fullständigt namn? - Natalie Margareta Broquist
2. Exakt ålder? - 19 år.
3. Vart bor du? - London för tillfället.
4. Bor tillsammans med? - Kiara, Fonda, Esra, Marth, Ijhan, två franskor, Carlos, Yasmine.
5. Husdjur? - I Sverige; en hund, i London; en grannhund.
6. Färg på ditt hus? - Öööööö....
7. När är du född? - 910629
8. Klass? - Upper intermediate E3
9. Vilket år tar/tog du studenten? - 2010
10. Något jobb? - Nix.
11. När ska du sova ikväll? - Vid tio typ.
13. Duschat idag? - Yes, I'm a very fresh girl.
14. Kramat någon idag? - Nej.
15. Pussat någon idag? - Kindpussats med min italenska roomie. (scary)
16. Vad har du ätit idag? - Müsli och en omelette.
17. Dagens klädsel? - Svarta tights och en randig tröja.
18. Dagens smink? - Inget.
19. Dagens sötnos? - Jag?
20. Dagens roligaste? - En korean i min klass.
21. Har du många vänner? - Ja.
22. Hur många har du kysst? - Öööööööh, jag vet inte riktigt.
23. Vem kramade du senast? - Pappa.
24. Hur många har du haft sex med? - en.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen förhoppningsvis.
27. Har du pojk-/flickvän? - YES! :D
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mama.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Algot, att han inte får internet förrens han skickat in papper.

FAVORIT:
31. Film? - Svårt att välja.
32. Låt? - Jag vet inte.
33. Mat? - JJust nu, pitabröd med hummus och en massa grönsaker.
34. Dryck? - Äpple juice.
37. Stad? London.
38. Land? Sverige.
39. Ämne i skolan? - Jag är pluggis, jag gillar allt ;)
40. År? - 2006 var fint.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Algot.
42. Personen du kysste? - Algot.
43. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg. Arvika kanske.
44. Gången du grät? - Idag.
45. Pizzan du åt? - Avskeds pizza med Jennifer, Rosa och Hanna.
46. Gången du var i Göteborg? - I augusti på Liseberg.
47. Gången du var i Stockholm? - I februari på Kent.
48. Gången du var full? - Igår kväll.
49. Gången du var hög? - Aldrig varit hög.
50. Personen som såg dig gråta? - Algot.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Det beror på, just nu fiesta.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? - Facebook?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother.
60. Svart hår eller blont? - Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är vackert men eftersom Algot och mina vänner är de finaste och alla är blåögda så är blåa vackrast!
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD!
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm blev aldrig min stad. GÖTEBORG FFS.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. CocaCola eller Fanta? - Inget av delarna.
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Både och!
68. Älska eller älskas? - Både och.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Många.
71. Personer du hatar? - Inte lika många.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Jag vet inte, typ 5 eller 6 st kanske.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Vet inte. Typ två kanske.
74. Glassar du ätit på en dag? - V i l l i n t e t ä n k a p å d e t.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Arvikafestivalen.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Alldeles för många.
77. Piercingar har du? - åtta i öronen, en i näsvingen och en i septum.
78. Personer du saknar just nu? - typ 10 eller nåt.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Rätt många gånger.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Algot.
81. Ska du träffa imorgon? - Eftersom min t-bane linje troligtvis strejkar så blir det mina hus-vänner.
82. Sjöng du senast för? -  Carlos igår.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Malin.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Algot.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Algot.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -
87. Förtjänar att dö? - 
89. Vill du sova bredvid inatt? - Min enorma röv.

VAD:
90. Gör dig glad? - att vara i London, vänner, Algot et etc etc.
91. Gör dig ledsen? - att känna mig ensam, att min hund är död, etc etc etc.
92. Vad vill du helst göra nu? - Pippa? Eller sova.
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp till morgonen för att ta reda på om t-banen är öppen.
94. Vill du ha nu? - ALGOT!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Nya glasögon.
96. Längtar du till? - till Hanna, Malin, Rosa, Algot, mamma och Anna kommer.
97. Tycker/tyckte du om dina betyg? - min enda stolhet.
98. Ångrar du i ditt liv? - en del.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Bonnie, Pepsie, Algot, vännerna, London.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Freshgirl kindpussar, scary indeed. Är det så man hälsar in italy?



...Har jag fan aldrigt änkt på, men nu när jag gör det så stämmer det...Jag kan inte komma på nån som har bruna ögon :O GALET!

2010-09-07 @ 09:58:12
Postat av: The Boss

Tydligen :P

Jag har gröna, det räknas som brunt i genetiksammanhang! ;)

2010-09-07 @ 12:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0