I want a perfect bodie, I want a perfect soul.


Jag hade dörren till mitt rum öppen i lördags. Tiita vem som kom in! Jag lovar att jag skickade ut henne på en gång...


Hon vet var jag bor. Hon har börjar komma över varje gång jag går ut eller öppnar dörren. Det går inte att hindra henne, om hon inte kan gå igenom staketet går hon under det! Jag älskar den här hunden.


El-ledning i mitt bostadsområde.



Kan detta möjligtvis  vara tidernas mest intressant blogg-inlägg? Inte svårt att förstå varför jag inte blev någon Blondinbella..


Kommentarer
Postat av: Rosa

Kul att du får sällskap på rummet ;)



Haha, "elderly people". Och poplars? xD

2010-09-08 @ 15:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0