don't look back in anger

Imorn är dagen fullspäckad:
- ta mig upp tidigt (bara det är en prestation)
-gymma eller simma samt skaffa ett tränings-kort
- följa med Algot till Nordea
- dra med mig Algot till skolan för att fixa CSN-kort
- boka syntest-tid på specsavers
- gå till Panduro och införskaffa diverse saker
- leta reda på statsbiblioteket och skaffa låne-kort
- leta reda på en bra och billig foto-affär
- köpa hörlurar till mp3:n
- hämta ut min tåg-biljett till Stockholm
- läsa ett kapitel i Comparatives government and politics

om jag hinner med ens hälften av detta finns det ingen anledning till att grisar inte skulle kunna flyga med tanke på att jag inte ens vet vart en bråkdel av ställena ligger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0