hjärter dams sista ballad

Livet lekar inte, men det lunkar åtminstone. Jag är i skolan, pluggar, tränar numera, ska börja jobba nu under veckan. Har helt enkelt ett väldigt vardagligt liv. Men det får väl lov att vara så nu ett tag. Jag har Algot iallafall. Jag saknar att ha en vän men förhoppningsvis kommer jag inte vara "ensam" hela våren, någon kommer säkert falla för min charm. Haha. Jag längtar till sommaren, den ska bli så jävla bra har jag bestämt. Det ser inte bättre ut än att jag kommer vara arbetslös men det är smällar man får ta. Pengar är inte allt, då tågluffar jag hellre. Den 25 ska jag till Stockholm och jag längtar som fan. Bland det värsta jag har varit med om är detta avstånd till mina vänner. Missförstå mig inte, jag trivs i Malmö, det gör jag. Men bäst trivs jag i mina vänner sällskap. Men i höst blir det nog inte Malmö iallafall så då kommer jag åtminstone inte bo 8 timmars resa ifrån mina lyckopiller. Jag saknar London också. Alltid är det nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0