i din värld av mörker syns dina brister mina fel

Hej igen bloggen!

Long time no see. Just nu har jag absolut inget intressant att blogga om eftersom jag inte gjort något intressant. Logiken flödar. Som jag sist förutspådde skulle mitt lilla psykbryt i söndagskväll leda till en något sömnrubbad vecka så jag går väl till skolan, kommer hem, knarkar kaffe, orkar inte somna i tid. Härligt. Just nu ligger jag likt en zombie i min och Algots gigantiska säng som är lika bred som jag är lång och önskar att jag linssåsen ska laga sig själv och koka ihop lite spaghetti åt mig också. Men man kan väl inte få allt, jag har åtminstone en säng.
At the moment är jag hemma ensam, Algot är ute och jagar lite kaniner, vi tänkte laga en kaningryta ikväll. Eller så är han i skolan. På lördag fyller han 20 år och eftersom jag är en sån fin flickvän har jag inte något planerat än. Hjälp typ. Imorn har vi redovisning i skolan och det känns väl lite sådär, min värmlänska går inte hem hos alla så det kan bli intressant att se hur det går. Ämnet är i alla fall super intressant: är globaliseringens effekter mer positiva än negativa ur miljösynvinkel. Svaret blev då nej för er som undrar. Tillväxt är skit. Vi kommer gå under. Maldiverna sjunker. Mina barn kommer drunka eller svälta ihjäl. Kanske till och med jag.

Over and out/ Nattispatia

Kommentarer
Postat av: Banana

Det jag älskar mest hos dig är din framtids optimism!^^

JAG SAKNAR DIG! (Och jag tror inte att varken du eller dina fjorton ungar kommer att drunkna. Så bra som du är på att simma liksom, du kommer dra ditt fotbollslag i en gummibåt!)

2011-02-17 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0