i'm just a small-town girl

Just nu sitter jag i en lägenhet med fem halvnakna karlar med varsin dator och lyssnar på Journey. Det kan låta skrämmande men en av dem är jag van att se mindre påklädd, två av dem är mina vänner sedan länge, den fjärde tycker att jag är rolig och den femte är jag ingift med. Känner mig med andra ord relativt safe. Själv sitter jag och dricker gin och tonic och funderar på en karriär som alkis och hur jag ska orka träna imorgon. Lägenheten lukar mindre gott och jag är mindre nykter. Tragiken är hög. Jag var och jobbade idag och insåg att jag har väldens bästa jobb.

wellwell..

Kommentarer
Postat av: Rawsie

Cozy!

2011-03-01 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0