jag är hos dig igen

Som jag förutspådde blev inte ens hälften av mina ärenden uträttade men det gör inget, I've got plenty of time. Jag simmade i alla fall, var med Algot till banken (vi ansökte om huslån, när bebisen kommer blir det lite trångt att bo i en etta), hittade en mindra kommersiell version av lagerhause som jag tror att du, Malin, skulle gilla.

Annars då? Jovars, uttråkad för tillfället. Saknar mina vänner, saknar nån som mig. Har snöat in på Lars Winnerbäck och drömmer om Håkan i Götet och längtar tills vår Europatrip. Har ångest för framtiden eftersom hösten helt plötsligt har andra förutsättningar. Det finns så mycket jag vill skriva men det går liksom inte. Just nu vill jag bara ha den 25:e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0