jag kan inte hjälpa dig upp kan inte lysa upp den väg du springer




Malmö Stundenthus där jag och Algot residerar


Idag sken solen i Malmö, det var inte igår kan jag säga! Så jag drog med mig Algot ut på stan för att leta reda på en tillbringare och gratängform på en second-hand butik som heter Sopstationen. Vi hittade inget av det vi kom dit för men jag kom därifrån med sex pockets för fem kroner styck! I like that. Sen vandrade vi runt på Västra Hamnen för jag ville fota lite över havet och Turning Torso men min kamera ville inte riktigt vara med mig idag så tillslut gav vi upp. Vi traskade istället bort till ett konditori som sålde "mormors semlor" men såklar var semlorna slut så det hela slutade med en något kalorisnålare dag och att vi tog bussen hem, gick in och handlade lite förnödenheter på City Gross (hårfärg och ost), gick hem och åt KAKAO och smörgås. Resten av dagen har spenderat framför min älskade dator där jag har kollat på nyheter, gråtit typ 1 000 tårar av glädje för egyptens folk, spelar WOW, kollat på Scrubs. Mucho nice day med andra ord. För att avruna det hela kan jag tillägga att jag har sån träningsvärk att jag funderar på att införskaffa en bärsele så Algot kan bära runt på mig. Adios amigas! (eller har jag någon manlig läsare?)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0