man måste dö några gånger innan man kan leva



Håkan Hellström 4 juni Göteborg någon? Jag vill det av hela mitt igentäppta hjärta. Jag vill, jag vill, jag vill. Jag vill stå längst fram bland alla 14-åriga tjejer med tuperat hår och Håkan kladdat över hela armarna som skriker för allt de förmår. Jag vill svettas och sjunga med min röst som är bra många gånger falskare än något han någonsin kunnat frammana. Lyssna till gamla melodier som "Det är så jag säger det" och "Ramlar" och gå sönder lite grann till nya låtar som "Jag vet vilken dy hon varit i" och "Vid protesfabrikens stängsel". Jag vill, jag vill, jag vill. Det perfekta sättat att inleda sommaren på. Det perfektaste. Jag behöver bara någon vid min sida. Någon?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men tusen tack för ditt beröm -sånt gör en verkligen peppad på att fortsätta jobba! Vi jobbar så fort vi bara kan, och så snart som möjligt kommer vi börja ta beställningar igen. Och tack för länkningen!



Kramar!

2011-02-04 @ 11:50:45
URL: http://tusenbitar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0