som det strålar frånn mitt hjärta

Pratade med Hanna igår och hon påminde mig om att när vi åker till Stockholm den 25:e så är det precis ett år sedan vi åkte dit för att se Kent. Helt sjukt att tiden kan gå så fort! Det var en förbannat jävla bra spelning, de spelade På drift och Vals för satan (min vän pessimisten) *dog litegrann*. Så nu sitter jag och lyssnar på Kent, blir nostalgisk och euforisk som fan. Vill ha någon att dela denna känsla med och Algot hatar Kent + att han ligger och sover så det känns rätt dött på den punkten. KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT<3


Kent på Arvikafestivalen 2008, lätt deras bästa spelning någonsin. Åtminstine av de jag har sett. Håll ditt huvudhögt ägde den spelningen.

Kent i Stockholm den 25 februari förra åter. Det blir i så fall rankat som den näst bästa spelningen. Hade tänkte lägga upp en bild från varje spelning jag har vart på med dem men jag hittar inte de från Göteborg 07 och Karlstad 06. Det är helt sjukt, jag har sett dem fem fånger om man räknar med de redan nämnde och Arvika i sommar. Och fler ska det bli. Har absitnens som fan efter konsert/festival just nu!

 


Denna sista mycket samkliga bild får bli en påminnelse om vad jag vill göra den 4 juni!
(Håkan *hosthost* Göteborg *hosthost*)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0