Läxhjälpare Broquist?

Igår skickade jag in en jobbansökan till företaget My Academic som läxhjälpare. Ett udda jobb men också ett jobb som är som klippt och skuret för mig. Jag får hjälpa folk att plugga (!) och det är iallfall någonting jag kan, också det enda jag är bra på och så skulle det kännas fint att ha ett jobb där jag känner att det jag gör faktiskt betyder något. Iallfall, imorse så ringde en kvinna vid namn Sofie från My Academic och erbjöd mig en jobbintervju. Så på måndag 10.00 ska jag på min andra jobbintervju i hela livet. Det är redan pirrigt men jag ska fan klara det, jag ska ha det här jobbet! Ett mer perfekt jobb för mig finns inte och så är det så himla bra att kombinera med högskolestudierna. Jag måste ta på mig minst två pass per vecka och varje är 1,5h långt och lönen är 200-260 kr passet. PERFECT!!!!! Jag är redan kär i jobbet, om jag inte får det kommer jag hoppa från Öresundsbron, I swear!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Har funderat i flera år på att åka utomlands, är faktiskt riktigt sugen på att åka iväg, för en termin eller så. Har sett dina bilder och du verkar ha haft grymt kul! Men blir det inte dyra studielån?

2011-01-11 @ 15:47:17
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0