Sista dagen i Hagfors

Snart är den sista väskan packad och rummet städat- det om något är ett tecken på att jag inte ska bo här längre. Det känns lite vemodigt men också spännande. Jag är märkvärdigt nöjd med livet just nu: jag tog mig ur den här jävla hålan och drog till London över hösten, jag ska flytta till andra sidan landet och bo med Algot, jag ska plugga statsvetenskap vilken kanske låter snustorr men jag är ju lite tråkig så det bli säkert kul, jag har en jobbintervju på måndag. Jag är nöjd helt enkelt. När jag var till skolan igår och fixade revy-filmen pratade jag med Marita och hon påkekade att jag såg glad ut. Att höra att jag ser glad ut är som för tomten att höra att det blir snö på jul. Wonderful med andra ord med tanke på att jag har ett röv-ansekt. Nej nu kom jag bort från ämnet. Iallafall: hej då Hagfors, hej då rastlöshet, hej då inskränkta människor, hej då järnverket, hej då Coop, hej då Coloseom. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0