tha phantom of the opera is dead inside my mind

Denna bilden är tillägnad Hanna Göransson som ett minne av våra Phantom of the opera minnen i London.



För er som undrar: "Varför har hon en sån mugg?" Svar: Jag vet inte, det är Algots. "Varför har han en sån mugg då?" Svar: Jag vet inte. En dold fetish kanske?

Ni som har ett känsligt öga kanske har lagt märke till att jag har klippt luggen, men betoning på jag.  Det var faktiskt jag som gjorde det, men kökssaxen till och med. Fast det var inte idag utan i onsdags så jag har hunnit att finjustera den typ 1 000 gånger sen dess men resultatet var verkligen häpnandsväckande bra. Sist jag vågade mig på att använda ett köksredskap i håret var jag 14 år och det slutade med att jag gick med luggen i uppsatt i två månader, men denna gång gick det bättre. Bilden kanske inte är allt för övertygande, men att den är sned där beror enbart på att jag gick och la mig med blött hår igår och i sammarbete med min virvel resulterade det i en alldeles exceptionell sned-lugg.

Nu ska jag laga mat och skratta åt Algot som står och diskar. En plåt och pajform med fastbränd mat. Moahaha!

 

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0