vid min sida har du en outhärdlig kväll

Mycket händelserik helt. Den inleddes med att Algot bjöd på falafel eftersom CSN hade varit extra givmild mot honom. Den var dock super liten och inte alls så god.
Lördagen bestod till största del av plugg eftersom jag ligger efter redan andra veckan. Poäng till mig! Lördags kvällen slutade iallafall med att jag fick psykbryt som fortfarande sitter i. Kan dock inte avgöra om det är PMS eller psykbryt, jobbigt det där. Jag återkommer om två veckor ifall jag har fått mens eller inte.
Idag, söndag, vaknade jag, hatade livet, hade ångest över att jag var tvungen gå och träna (vara tillsammans med främmande människor i detta tillstånd kan bara sammafattas med att ord; HUGA), googlade fram djuraffärer i Malmö och fann en en 10 minuters promenad härifrån, hittade inte djuraffären, hatade livet ännu mer, åkte och åt på MAX med Algot och sket i att gymma. Dricker nu kaffe och ska plugga. Spännande helg.


View of Rosengård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0