Lev fort, dö ung, bli ett vackert lik

Jag har tänkte leva efter den principen ett par veckor nu, känns vettigt med tanke på hur rastlös jag är. Tyvärr är det väl inte lika rockigt som det låter, no sex, drugs and rockn'roll här inte. Åtminstonde inte drugs and rock n 'roll. Och ett vackert lik blir jag nog inte heller med tanke på hur jag ser ut nu, fast om jag är död stör ju inte det mig.

Anyway, imorn har ja kurs i Karlstad, åker sen till Algot och stannar där tills tisdags kväll nån gång. På onsdag bär det av till Hammarö på kurs, hem igen och passa hundarna, på torsdag blir det Karlstad igen på kurs och på fredag åker jag till Stockholm och hälsar på Rosa tills på söndag. Måndagen därpå börjar jag jobba och kör då en fem dagars arbetsvecka, varav en dag är 07-22. Känns skönt att ha nåt att göra så jag inte behöver tänka så mycket. Ska bli förbaskat kul att hälsa på Rosa också, speciellt när det är så vackert väder. Det kan vara bra för min inställning gentemot Stockholm stad.

Nu ska jag packa upp resten av min flyttpackning. Om jag inte gör det nu kommer det förmodligen inte bli gjort över huvud taget. "Det är snart augusti, ska ändå kila vidare då. Varför packa upp?". Typ så lat är jag. Men någon ska vara det också. Nej, packa upp var det!

Härra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0