Mina nya glasögon?

Idag var jag och gjort syntest och började titta lite på nya glasögon. Eftersom specsavers är så jävla bäst kommer hela paketet med syntest+bågar+glas gå på 1090 spänn! Helt amazing alltså. Och ännu bättre är att det är 2 till priset av 1 så jag har med mig två stycka hem på prov nu. Den översta  har bestämt mig för men den nedersta bågen är jag lite mer skeptiskt till. Jag vill ha en tunnaren  men den känns inte helt hundra ändå. Så mina vänner, what's your opinion? Alltså, de översta SKA jag ha, de understa vet jag inte om ja vill ha och ska i så fall byta dem mot ett annat par. 2 för 1! (:



Kommentarer
Postat av: Råååsa

DE ÖVERSTA!

2011-03-17 @ 14:38:34
Postat av: Anonym

Jag håller med Pinkywinky, de översta är helt klart snyggast! Du ser ut som en poptönt i dem, och poptöntar tycker vi om! ;D

2011-03-17 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0