Nödvändigt vetande om den alldeles fantastiska Natalie

Jag har insett att min senaste kyss… Förmodligen inte var så bra för motparten med tanke på att jag hade bettskenan på mig.
Jag lyssnar på…
just nu Markus Krunegård. "Du är som ett gammalt skämt - Du tappa nåt!- Vaddå? -Farten!"
Du mår bäst när du…
Skrattar så mycket att jag inte får luft.
Stockholms bästa stadsdel är…
Rosas soffa.
Jag pratar…
för mycket och för högt.
Jag älskar/tycker om…
människorna i mitt liv, mat, godis, musik, festivaler, resa.
Min bästa vän(ner) är…
Finnejävlar, lesbiska och en dalmas. Lyckost mig va? ;D
Min första riktiga kyss… jadu..
Jag avskyr när folk frågar…
"är du en MILF?"
Kärlek är… ett måste för lycka. Och då lika gärna platonisk kärlek som den mellan ett förälskat par
Någonstans, tänker någon… jag vill ha mat.
Jag kommer alltid att vara…
mig mig och mig.
Jag är hemligt förälskad i…
just nu skulle väl det vara Håkan Hellström. Men säg inget till Algot!
Sist jag grät var…
imorse när jag kollade på nyheterna. Börjar bli lite av en morgontradition.
Min mobiltelefon är…
röd som mens.
När jag vaknar på morgonen… vill jag stanna tiden för ett par timmar och ta igen förlorad sömn.
Innan jag går och lägger mig…
borstar jag tänderna, tvättar ansiktet, borstar bettis, sätter in den, tvingar Algot att mysa (när bettskenan sitter i. hehehe)
Just nu tänker jag på…
att jag vill kissa.
Bebisar är…
mulligt gulliga och något jag vill ha en timme om dan.
Homosexuella är…
homosexuella?
Blondinbella är…
en pretantiös äckligt människa som har ett oförtjänat gott rykte.
Ikväll ska jag…
söka jobb.
I morgon kommer jag… att kolla på "Är du smartare än en femteklassare". Pensionärsvarning på Thomsonsväg 34B.
Jag vill verkligen…
åka till Afrika.

Trackback
RSS 2.0