Samantha VS. Freja


Här kommer fler bilder på mamma och pappas valp. De har tydligen fått för sig att döpa hunden till Samantha istället för Freja vilket är helt bestört! Jag tänker då kalla valpen vid dess rättmätige namn Freja ändå tills det inte finns någon återvändo. Mohahah. Åh vad jag längtar till påsk då jag får träffa den lilla, det ska bli så mysig mysig. Och playdaten med Emma och Jennifer, två valper på en gång. Gosigosi! Fast jag blir att sakna Bonnie så jävla mycket när jag ser på valpbilderna. Jag förväntar mig nästan att valpen sak ha ett hängöga eller ett öga över huvud taget. Åh vad jag önskar att min lilla lilla hund ska komma tillbaka till mig.

Kommentarer
Postat av: Rååååsa

Ååååh goding! Jag kommer å hälsar på då när du är hemma och gosar med valpiiis! Supersööt!

2011-03-10 @ 17:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0