GI- dag 11

Jag pratade tidigare om ammoniakdoft och idag fick jag höra av Algot att min andedräkt har luktat fränt sen jag började på GI. Känns jävligt vidrigt och inte så kul men det har snart gått två veckor så only four to go! Fast det skulle inte spela någon roll om jag så luktade bajs eftersom jag idag såg resultat: 1 cm på magen, 3 cm runt höfterna, 2 cm på låren och 1 cm på armarna och detta på 5 dar! Så länge skiten funkar tänker jag fortsätta! Ja menar, jag bantar ju inte för jag äter mig alltid mätt, är knappt godis sugen alls (har bara vart den en gång på 11 dar), känner mig fräshare och inte sådär låg som man kan bli när man ätit för mycket (dåligt) fett och socker, min hud är finare än vad den vart på länge, har för första gången sen magsjukan en lugn mage, känner mig "renad" på nåt obeskrivbart sätt, går ner i vikt och äter mat jag tycker är god. Att börja på GI är det bästa som jag gjort, en fin gåva till mig själv får jag lov att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0