Köpenhamn


Från centralen i Malmö till Köpenhamn på 20 minuter. NAJS!


H.C Andersen


Uppe i ett kyrktorn.


Christiania.

Bästa entreskyltarna ever.



Lego affär. Eftersom både jag och Rosa är hopplöst förälskade i varsin tönt så köpte vi varsin nyckelring till dem med en lego-star wars gubbe på. Algot fick Chewbacca.

Eftersom vi var i Köpenhamn var vi såklart tvunga att dricka öl. Till och med jag drack öl. På den första puben mötte vi ett äldre svenskt par varav gubben hade hängt i Hagfors en del som ung och gått på eldfesten. Världen är för liten, jag känner att jag måste byta kontinent.

På glada griser. Ja, ni kan läsa själva.

Efter 30 shots blev Rosa också en glad gris.

Vi blev kultiverade och umgicks med danskar.



Kommentarer
Postat av: Råsaa

Glad gris hahaha

2011-05-07 @ 20:41:13
URL: http://jacksbrokenheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0