Tankar om underkläder

Saker som behöver investeras: BH:ar (i pluar), en bikini-överdel, trosor och strumpbyxor. Saker jag orkar ta tad i: ingenting. Så jag skjuter givetvis upp det. Jag känner mig faktiskt jävligt avtänd på att gå in i en vanlig klädaffär som HM eller Lindex för det enda mina tanker cirkulerar kring när jag är där inne är konsumtionhets, skönhetsideal, miljöförstörning, förtryck och exploatering av människor i tredje världen. Och ingen kan komma och säga att det inte är med rätt, för att handla på sådana ställen gagnar ingen annan är företagens ekonomi och ditt egeo. Trosor kan jag visst beställa från internet på nån sida med eko-kläder, strumpbyxor på tradera men BH:ar måste jag prova först innan jag kan köpa nån så det blir det lite svårare. Jag hatar vår kapitalistiska, orättvisa, liberala värld. Nån som vet om KPML:r söker en ny partiledare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0