Tidernas roligaste (och sannaste?) Twilight-kritik

"Jag tycker att denna film romantiserar svartsjuka på ett oaptitligt vis & Ewdard är den sämsta 'drömprinsen' jag någonsin har skådat på film. Om vi bortser från i detta fall triviala & rent ytliga aspekter som att någon har slagit pojkstackarn i ansiktet med en stekpanna & att han ser ut som en pollenallergiker med långt gången leukemi & så fort han vistas i sol blir han rena rama diskoteket, så är han även urtypen av svartsjuk & kontrollerande pojkvän som till råga på allt inte släpper till & på så vis driver sin älskade mö i armarna på virile varg'hunken' som bara väntar på att hans stiff nipples ska vidröras av Bellas plutiga läppar. Likt Edward & hans bleka gelikar kan vädra blod, vädrar jag hustrumisshandel & "Ska du verkligen gå ut sådär? Du ser billig ut" i det möjligtvis stundande äktenskapet mellan honom & hans offe.. förlåt mig. Flickvän."


Källa


(Och till er som gillar Twilight, no offence. Kul för er, detta är kul för mig. Värsta win-win.)

Kommentarer
Postat av: josse

Haha! Jag gillar twilight, men det här var faktiskt både roligt och sant! :p

2011-05-26 @ 17:27:54
URL: http://josefliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0