Natural history museum


Igår var jag till Natural history museum tillsammans med en chilensk tjej från min klass, Daniella, en italensk kille från min klass Nicolas och en japansk tjej Mami. Vi kom sit strax innan fem och på onsdagar stänger det halv sex så vi hann inte se så himla mycket. Jah hade velat se t-rexen men det hanns inte med. Det får bli en annan dag.


Utrotat däggdjur som var enormt! Jämför med dörren bredvid. Det var en björnlikande varelse.

Efter vi vart på museet gick vi och fikade. Inne på cafét insåg jag att jag hade tappat bort mitt visa-kort någonstans i London efter att jag hade köpt mig frukt. Är det någon som är förvånad? Det är iallfall spärrat nu så ingen kan komma åt min förmögenhet.



Kommentarer
Postat av: Skoog

Jag kan inte säga något annat än skräll! Haha, jag skrattar verkligen åt din klumpighet, men det ordnar väl till sig hoppas jag. Här hemma står tiden still.

2010-08-26 @ 21:51:42
Postat av: Rosa

No shit you did!

Lite skräll är det faktiskt ;) <3

2010-08-27 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0