snälla beskydda mig?

På söndag har jag varit här i elva veckor. Helt sjukt, elva veckor! Det är typ en evighet, men en snabb evighet. Tiden bara flyger förbi när man är här, snart har jag bara fem veckor kvar och det känns som att jag har miljoners grejer jag vill hinna med innan flyget lyfter från Heatrow:
  • Åka till Bath.
  • Se Stonehenge och Sailsbury som är staden ansluten till stenarna.
  • Besöka Camebridge.
  • Åka till Scotland.
  • Se Winsore-castle.
  • Gå in i London Towers.
  • Shoppa loss på Harrods (eller bara titta) och någon annan gigantisk affär med leksaker.
  • Gå till Albert & Victoria museum.
  • Se Westminster Abbey från insidan. Skulle att vara bra häftigt att se Newtons grav.
  • Och mycket mycket mer.
Jag saknar Sverige men jag älskar London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0