Portabello Road Market


Idag bar det av till Notting Hill på Portabello Road Market. Det var knöckat med folk, alla finfina saker som servicer och sånt var svindyra men det var trevligt ändå. Vi köpte varsin crépes och jag köpte t-shirten jag har på bilden och Hanna införskaffade också lite kläder och en halsbandsklocka. Mycket lyckad dag i en mycket lyckad stad med lyckad sällskap.

Nu har jag mensvärk och börjar bli sjuk så det blir inget party för oss ikväll. Synd för jag ville verkligen gå men men.

(Det är mina pyjamas-byxor, inga vanliga byxor om nån skulle få för sig det).

Förresten, jag saknar er alla! Nu har jag gjort mer än halva min tid här så snart kommer jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0