Resurrection

Jag lever igen, eller iallfall sa lever min blogg igen. Det har inte funnits ork att blogga sa jag bestamnde mig for att lagga den pa hyllan ett tag.

Vad har hant sen sist da? Joo.. igar var jag, Hanna, Siri och Maria till Brighton. Det var en mycket trevlig dag och Brighton var verkligen jatte mysigt. Kandes helt klart vart det! (Bilder kommer senare ikvall, sitter pa en skoldator nu.) Nagot mindre angenamt var att vi vaknade klockan fem pa morgonen av att det var "slut" pa elen (fraga inte ens, engelsmannen har varldens krangligaste system nar det galler el, for att inte tala om dyrt) sa brandlarmet utlostes och vi kunde inte finna nyckeln for att stanga av det och eftersom vart rum ar pa samma vaning som brandlarmet sa fick jag sova mina sista timmar med fingrarna i oronen. Jag ska slakta var landlord nasta gang jag ser han, mer opofessionell manniska far man leta efter: han ser inte till att elen funkar, han lagar inte folks taklampor, han snokar i folks rum, han lagar inte frysen som inte gar att stanga sa den ar sa igenfrostad att jag och Hanna inte kan komma at var mat. Grrrr!

Nej, nu ska jag se om jag kan sova nagra minuter, jag ar omanskligt trott alltsa. Datarummet ar nastan tomt nu och det ligger en korean och sover har bredvis sa.. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0