Friday I'm in love

En del från veckans klass. Vi var ute och åt frukost på gramtiklektionen igår.

Kihr från Ryssland, Vikoria från Ryssland (men folk tror att hon är jag för att hon ser "svensk ut"), Zussana från Slovakien, Poppy som är lärare, Eesmet från Turkiet, en från Turkiet som jag inte vet namnet på, Gabriella från Italien, Daniela från Chile och Gabriel från Brasilien. Två turkar och en brasilerna döl inte upp.

Igår kväll följde jag med Yasmine som jag bor med ut på ferre. Först gick vi till hennes kompis Cicilia från Mexiko, tillsammans med Sebastian och Camila från Colombia på lite pre-party. Sen gick vi till nån pub som jag inte minns namnet på. I det stora hela hade jag kul men halv tolv var jag tvungen åka hem med Yasmine för hon blev så full att hon började bråka med ägaren och blev utkastad. Det var lite lett kanske.

Sebastian, Yasmine, Camila och Cecilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0