Hyde park

I söndags hörde Deema, av sig. Jag hade kanska tagi fel på dag, vad vet jag. Vi åkte iallfall ut tull Chealsea-stadion men museet var stängt så vi sa att vi skulle gå på the Camden Market istället. Hon hade m ed sig sin roomie som är lite speciell och hennes svar på det var hon skulle åka till moskén, bara sådär liksom. Hon är jävligt bitterfittig. Men vi insåg att vi inte skulle hinna till Camden Market så vi bestämde oss för att ta en promenad i Hyde Park istället. Det är helt sjukt att det finns ett sånt stort grönområde mitt i centrala London. Det kändes jävligt overkligen. Jag hade velat se parken under sommaren när den blommar, den är säkert skitvacker då.


Deema


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0