Miljoner ögon stirrar på mig, ingen ser.

Imorse när jag vaknade satt min lilla terapi-hund utanför mitt fönster/min dörr (det är en glasdörr, jag bor på nedre våningen) så jag var ju bara tvungen att gå ut och leka med henne! (Är hon inte söt?) Men tyvärr uppstod ett problem idag: när jag inte ville/kunde leka med den mer började den skälla, och den gav sig aldrig. Så tillslut fick jag gå och skicka tillbaka den genom staketet och mura igen hålet. Detta gjorde ont i hjärtat. (Stort hål, huvud, bröst). Men jag tror inte att resten av mitt hus skulle uppskatta detta och jag vill inte riksera att bli utslängd eller bli av med depositionen på £150. Men jag tror att jag ska göra så att jag tar bort murningen när jag har tid men den och murar igen när jag går in. På så vis blir alla nöjda och glada. Och jag vet att detta kan komma och betraktas som någon form av bearbetningen men hunden är så fruktansvärt lik Bonnie! Om jag vore spirituell skulle jag inte tvivla en sekund på att det är Bonnie som kommer och besöker mig. Ni ska få se när ni kommer och hälsar på om hunden fortfarande kan ta sig igenom hålet då (det är en valp).

Min gårdag då: jag var bakfull i stort sett hela dagen. Jag skulle träffa Deema, samma tjej som jag skulle träffat tidigare under veckan som glömde bort mig då, men hon hörde inte av sig, fast det var hon som frågade båda gångerna om vi skulle träffas! Jag förstår inte vad felet är, om det är jag som är frånstötande eller hon som är virrig, alternativt elak. Men iallfall så frågade Yasmine som jag med på ferre i fredags om jag ville med ut i går kväll och det var meningen att jag skulle det först men de skar.

Jag fick för mig att jag skulle åka till Hyde park och ta en promenad och fotografera men min t-banelinje, Jubileeline, var stängs igår så jag fick ta en buss, vilket i stort sett är den värsta bussresen i mitt liv. Jag tyckte att taxi-chaffisen som tog mig till boendet sög men denna var miljoners gånger värra. GASA SOM FAN I 30 METER, TVÄRNITA VID KORSNINGEN! Hallå? Vafan liksom, lär dig köra. Bussresan tog drygt en halvtimme till närmaste fungerande t-banestation som i vanliga fall tar 10-15 minuter med t-banan. Iallfall så fick jag en jävligt brutal huvudvärk på bussen, det blixtrade för ögonen och skit så jag åkte hem och la mig. Men det blev inget party för mig igår eftersom huvudvärken inte gav med sig. Istället fick jag en god natts sömn fylld med mardrömmar.

Jag har faktiskt haft mardrömmar hela helgen. Inatt frömde jag bland annat att jag blev ovän med dig Malin, och att du högg av mig foten med en spade. Häromdagen drömde jag att jag skulle klappa grann-valpen men min hand förvandlades till en spindel som började äta på hunden. Fy fan. Nej nu ska jag städa lite här inne för idag får jag en ny roomie, en italensk tjej och för typ en halvtimme sen kom en spansk kille. Italenskan ska bara stanna i tre veckor så hon åker hem samma helg som du kommer Hanna. Hinthint! Tänk på att vi har en valp! ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Rosa

Vovva då!

Den ser snäll ut :)

2010-09-05 @ 13:47:36
Postat av: Hanna

Haha, hinthint liksom ;P

2010-09-05 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0