Lärorik porr

Jag har nog sällan skrattat så mycket som jag gjorde när jag läste den här artikeln.

"Männen är överlag mer positivt inställda än vad kvinnor är och tycker att porr kan vara lärorikt, medan en större andel av kvinnorna anser att porr är avtändande."

Är det inte lite lustigt att man faktiskt uttrycker att porr kan vara lärorikt? I hetroporren vilken jag är starkt övertygad om att de riktar in sin undersökning på så handlar det i stort sett mest om att killen sätter på en tjej som från första stund stönar och skriker som om hade eld i röven. Mycket realistiskt alltså. Kvinnan porträtteras oftare som en sexmaskin är en människa och skriker i stort sett av åtrå bara mannen drar fram sin kuk. Så allsmäktig är alltså mannen och så lätttillfredställda är alltså kvinnor. Det är bara att spruta oss i ansiktet så kommer vi komma så många gånger att vi därefter inte ens kommer kunna stava till våra namn. Om man tycker att detta är lärorikt tycker jag bra synd om tjejerna som legat med dessa killar: fatta chocken när killen tror att hennes högsta önskan är bli sprutad i fejan. Fast man kan ju också vända på det och tycka synd om killarna för dessa kommer uppenbarligen aldrig lyckas tillfredställa någon annan än sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0