Åh du ljuva magsjuka

Dag fem och en halv i Malmö. Den tredje och en halvte dagen med magsjuka. Jag har varit bunden till denna lilla lägenhet i tre och en halv dag om man bortser från turen till tvättstugen och de första modiga stegen mot City Gross som slutade med att jag vände och gick hem. Igår/idag- beroende på hur man ser det- missade jag introduktionen till min kurs och imorn kommer jag förmodligen missa den första föreläsningen. Kul liv.0
Sist jag hade magsjuka var jag 13 år och pappa köpte hem cola, en vanlij-bulle och den första Pirates of the Carrabian åt mig. Nu har Algot köpte hem en massa mat- glass, cola, blåbärssoppa- och toapapper. Inte lika glamoröst med toapapper som med film men han står ju ut med mitt eviga bajsande så jag får väl vara glad för det. För som sagt; lägenheten är inte så stor.


Men för att vara positiv, för något gott måste ju komma ut allt ont: jag vet nu att jag aldrig ska banta med laxeringmedel. Over and out /Nat the brat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0