Dagens i-landsproblem

Sitter och funderar på om jag ska vara vild och vågad och inte söka jobb i järnverket i sommar eftersom att jag:
1. Blir deprimerad av Hagfors.
2. Järnverket är typ Hagfors.
3. Jag vill inte bo hemma eftersom det typ kväver mig sakta sakta.
4. Borde satsa på att se världen
5. Har ändå gratis boende i Malmö eftersom lägenheten har 10 månaders hyra.

Jag borde söka jobb i järnverket för att om jag skulle få nåt så:
1. Skulle jag ha ett jobb.
2. Tjäna rätt bra med pengar.
3. Bo gratis.
4. Ha gång och cykelavstånd till järnverket och därmed inte behöva betala någon form av åkpass.

Ack dessa i-landsproblem. Det är ju bara att söka och tacka nej men jag tror inte jag skulle kunna göra det om jag mot all förmodan skulle få nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0