I got it bad

Efter en odysée av olika lukter, konsistenser och smärtor och minst lika många förklaringar till min utdragna sjukdom (Kan jag vara gravid? Har jag fått kolera? Jag kanske råkade sätta mig bredvis en volontär nyss hemkommen från Haiti på bussen från stan i söndags? Är det sarmonella Kan man få det av sallad? Är jag inte gravid ändå? Jag kanske behöver en stomipåse?! Resten av mitt liv måste jag gå omkring med mig egen avföring i en påse på magen. Ja, så måste det vara. Där är felet. Bajs-nattis ska mitt namn härmed bli.) tror jag bestämt att jag är botad. Och eftersom jag inte kunnat ta del av lektionsplaneringen förräns idag när en av lärarna skickade den till mig ska jag nu sätta mig och läsa 50 sidor engelsk faklitteratur tills imorn. Boken heter Comparative Government and Politics. Blir ni inte lite sugna?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi, väldigt rolig tankegång :)

2011-01-20 @ 23:17:54
URL: http://ratsafarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0