Rosa moln och sockervadd

Just nu är livet så perfekt att jag nästan känner mig lite hög på det- trots den stundande tentan. Det känns som att livet har så mycket att erbjuda, som att jag har så många möjligheter. Jag och Algot tänker på Nya Zeeland och jag drömmer om Afrika, mitt hår är nyfärgat, klippt och grannt och snart är det påsk och då får jag träffa alla mina vänner och äta massa mat. VÅREN ÄR HÄR! Här blommar det för fullt på vissa håll, solen ligger rakt på vår balkong och steker  jag bara väntar på att vi ska möblera den och mamma och pappa ska hämta sin nya valp idag. Allt är som rosa moln och sockervadd.

Kommentarer
Postat av: Råååsaa

Vad glad jag är för din skull!

Själv så kände jag PRECIS tvärt om idag.

2011-03-24 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0