Sömn-rehab?

Är det bara jag som får ångest av att vara trött? Det är verkligen så sjukt jobbigt. Allt blir jobbigt. Diska, plugga, gå ut och gå etc. Intressant.se typ. Men seriöst, jag dör av trötthet. Jag har börjat mitt nya liv nu: sömnavgiftning. Eftersom jag har fått sommarjobb på hemtjänsten i Karlstad kommer jag vara tvungen att gå upp runt fyra vissa mornan för att hinna ta bussen och detta är kanske inte så lyckat för någon som måste tvinga sig ur sängen när klockan ringer tio . Så jag har tagit tag i det, inte en minut senare än åtta ska jag gå upp på vardagar för att "komma i form" tills jobbet börjar. Idag gick jag upp så tidigt som sju. Vuxenpoäng till mig! Hur fan klarade jag av grundskolan/gymnasiet? Då gick man ju upp för sju fem dar i veckan. Sicksicksick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0