En liiiiiista

1. Whats your middle name? - Margaretha. Förövrigt så hade jag namnsdag igår.
2. How big is your bed? - Jag har en som är 120 och en som är 160. Den sistnämnda är min och Algots gemensamma.
3. What are you listening to right now? - Kent- Generation X
4. What are the last 4 digits in your cellphone number? - Öööööööööö?
5. What was the last thing you ate? - Cocos, banan och grädde. Mumma!
6. Last person you hugged? - En tant på jobbet .
7. How is the weather right now? - Mulet och lite kvavt.
8. Who was the last person you talked to on the phone? - Rosa.
9. What is the first thing you notice in the opposite sex? - Samma sak som hos the same sex: brösten. Man-boobs<3
10. Favorite type of food? - Thai eller nåt.
11. Do you want children? - Yeees, en hel hög!
12. Do you drink? - Jaa? Annars skulle jag skrumpna ihop och dö!
13. Ever get so drunk you don’t remember the entire night? - Oh ja.
14. Hair color? - Orange.
15. Eye colour? - Gröna.
16. Do you wear contacts/glasses? - Både och. Men helst glasögon  bara för att de är såååå fina!
17. Favorite season? - Sommar.
18. Have you ever cried over a girl/boy? - Ja då.
19. Last movie you watched? - Kommer inte ihåg.
20. What books are you reading? - Just nu Populärmusik från Vittula, Hallonbåtsflyktingen och Mammutjägarna. I lika multi-tasking.
21. Piercings? - Semptum, näsvingen och örona.
22. Favorite movie? - Vet inte men Milk ligger högt upp på listan i alla fall.
23. What were you doing before filling this out? - Läste nyhet. Så vuxen är alltså jag.
24. Any pets? - Två hundar hos mamma och pappa.
25. Dogs or cats? - Hundar alla gånger.
26. Favorite flower? - Vet inte.
27. Have you ever loved someone? - Ja som fan ogg.
28. Who would you like to see right now? - Algot. Så puttifnuttig är alltså jag.
29. Have you ever fired a gun? - Yes, och jag sköt Jennifers katt rakt genom örat. Han överlevde.
30. Do you like to travel by plane? - Nej, varken känslan eller konsekvenserna på miljön.
31. Right-handed or Left-handed? - Väldigt höger opassande nog.
32. If you could go to any place right now where would you go? - Kroatien.
33. Are you missing someone? - Bonnie, min döda hund.
34. Do you have a tattoo? - Nej men ska göra en så snart sommarn är över.
35. Do you still watch cartoons on Saturday mornings? - Haha nej, vem fan har tid med sånt? Äta, jobba, sova, dö.
36. Are you hiding something from someone? - Det gör nog alla på ett eller annat vis.
37. Are you 18? - Sen två år tillbaka. Fuck yeah!
38. What do before you go to bed? - Granskar mig själv i spegeln och tackar mig själv för allt fantastiskt jag åstadkommit under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0