Strömstad

Jag, Malin, Simon och Jennifer drog till Strömstad förra söndagen.


Vi åt budget lunch, makkisar och mjukost, bredvid havet.

Vi fiskade krabbar och lekte med maneter (eller Simon och Jennifer gjorde det).

Vi bodde på Strömstads camping i tält. Vi spelade plump, åt flygande mattor med
fyllning och drack vin. Sen besteg vi ett berg i solnedgången.




På måndagen åt vi återigen mat bredvid havet. Jag år sushi.

Jennifer piercade läppen och svimmade nästan.

Vi åt igen: skaldjur innan vi begav oss hem. Det var gott, men jag insåg att jag inte gillar krabba.

Simon hade hängt sina glasögon i taket på tältet. Han glömde det och vi packade ihop
tältet. Bilden får tala för sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0