LAST NIGHT IN LONDON

Sista natten i London. Jag antar att jag borde göra någor form av reflektion för att sammanfatta dessa 112 dagar. Men jag orkar inte. Jag är för trött och alldeles för pepp på att åka hem. Väskorna är färdigpackade, jag är färdig..? Ja färdigt helt enkelt. Det har varit helt underbart, jobbigt också, men värt det som fan. Men nu är jag klar. Nu vill jag hem och vila upp mig inför mitt nästa äventyr som kommer ta start jag-vet-inte-när men inte om allt för länge. Jag har fortfarande itchy feet. 

Bye London, helo Sweden och allt det vackra som väntar på mig där <3


Big Ben och en dubbeldecker för att runda av min vistelse i London.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0