PMS


  • Ångest för att jag spenderat tvåhundra kroner på Lush på ansiktprodukter.
  • Mer ångest för att jag kom på att jag inte alls har ångest för att jag spenderade pengar utan för att jag har så äcklig hud att jag måste spendera tvåhundra kronor för att den inte ska vara allt för repulsive.
  • Sitter instängd på mitt rum sista fredagen i London med  maskara-ränder på kinderna.
  • Jag är cp mot Algot.
  • Algot är cp mot mig.
  • Jag har ingen choklad.

Det känns skönt att inte vara Blondinbella, bara folk jag känner läser bloggen (tror jag) så jag behöver inte direkt bry mig om vad jag skriver..

.. jag har en finne på rumpan.

Kommentarer
Postat av: Skoog

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS. I LOVE YOU. LOUVV. SNART SES VI, JAG SAKNAR DIG. <3

2010-12-11 @ 01:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0