Sommaren 2010 so far

Jag, Algot, Malin och Jennifer åkte till Åskagen där vi träffade Christoffer
och Hanna. Vi fiskade -jag fick många napp- och fikade.

Christoffers hund mördade en fågelunge. Sen hittade vi ett fågelbo på
marken med tre fågelungar varav en såg ut som en gammak gubbe.

Jag, Rosa och Malin var på roadtrip uppe i skogarna kring Ullen. Vi åkte
vilse och fann ett ödelagt hus och fortsatte sedan vara vilsna. Bensinnålen
var oroväckande långt ner så vi rullade i nedförsbackarna och kom slutligen
fram i Sunnemo.


Jag ordnade med grillkalas hemma hos mig. Alla nära och kära var där
och efter maten spelade vi fotboll/rugby.

Vi var vid sättraskolan och spelade basket och kubb. Mitt lag förlorade
båda gångerna.


Jag, Rosa, Malin och Jennifer åkte till Sunne och kollade på Hanna
när hon tävlade i monte. Hon var jätteduktig och kom tre.
häst

Karl Kapten.

mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0